Alătură-te echipei noastre!
Interlink Banat iti ofera posibilitatea de a-ti incepe cariera alaturi de o echipa de profesionisti. Compania Interlink Banat, inseamna o echipa de oameni care lucreaza impreuna, atinge obiectivele comune, creaza si consolideaza relatii profesionale bazate pe corectitudine si bun simt.
Pozitii deschise:
1. Programator PHP
Cerinte:
– cunostinte solide PHP 5 (OOP) / MYSQL
– cunostinte in dezvoltarea de sisteme CMS (WordPress, Drupal, Typo3)
– cunostinte solide Javascript, jQuery, JSON si CSS;
– cunostinte solide de proiectare si interogare a bazelor de date relationale folosind MySQL 5 cu accent pe performanta si optimizare;
– cunostinte limba engleza – nivel mediu – avansat
Constituie un avantaj:
– experienta in dezvoltarea de teme si plugin-uri pentru WordPress
– experienta in lucrul cu frameworks ( Bootstrap, Zend Framework, CakePHP )
– cunostinte Photoshop (design slicing )
– experienta in dezvoltarea de aplicatii de Facebook
– experienta cu una din platformele de eCommerce (Magento, Prestashop, X-Cart)
Responsabilitati:
– implementarea si dezvoltarea de proiecte web
– mentenanta si dezvoltarea proiectelor existente
Oferim:
– Salariu motivant (in functie de cunostinte si experienta);
– Bonusuri pe proiect;
– Conditii de lucru excelente intr-un mediu tanar si dinamic.
2. Reprezentant Vanzari B2B- Hunting
– Descriere post:
– Identificarea potentialilor clienti business in vederea initierii procesului de vanzare;
– Abordarea potentialilor clienti, identificarea persoanelor de decizie si stabilirea intalnirilor cu acestia;
– Sustinerea intalnirilor , identificarea nevoilor si solutiei tehnice potrivite;
– Negocierea si finalizarea procesului de vanzare, respectand procedurile existente;
– Desfasurarea activitatilor comerciale in zonele repartizate de catre managerul direct;
– Indeplinirea targetului lunar agreat cu managerul direct;
– Preluarea cererilor de oferta si transmiterea informatiilor solicitate de catre clienti/potentiali clienti;
– Participarea la campanii promotionale, simpozioane, expozitii si alte evenimente specifice domeniului telecom la nivel local sau national;
– Realizarea rapoartelor solicitate de catre superiorul direct in legatura activitatea desfasurata ;
– Cerinte:
– Studii superioare sau in curs de finalizare
– Experienta in domeniul vanzarilor, a relatiilor cu clientii, sau in telecom(constituie avantaj)
– Cunostinte tehnice specifice telecom (constituie avantaj);
– Cunoasterea limbii engleze la nivel avansat; cunoasterea altor limbi straine constituie un avantaj;
– Cunostinte utilizare PC: Windows, MS Office, baze de date, aplicatii online si internet;
– Abilitati de lucru in echipa ;
– Capacitate de invatare rapida, adaptabilitate si flexibilitate;
– Orientare spre client;
– Abilitati de comunicare si claritate in exprimare;
– Carnet de conducere categoria B.
3. Tehnician Instalari Fibra Optica
Candidatul ideal:
– Studii medii – domeniu tehnic;
– Obligatoriu permis de conducere categoria B
– Reprezinta avantaj experienta in domenii precum: retelistica, depanare calculatoare, retele catv;
– Spirit de lucru in echipa;
– Atentie la detalii si capacitate de concentrare in situatii de stres.
– Disponibilitate pentru deplasari si program flexibil;
– Disponibilitate si aptitudini pentru lucru la inaltime;
Descrierea jobului:
– Participarea la lucrari de instalare cabluri fibra optica aerian;
– Interventii la reteaua de fibra optica existenta;
– Jonctionare si masuratori cabluri FO in baza diagramelor de jonctionare ale retelei FO;
– Instalare echipamente (MC, Switch) FO clienti, pregatire documente pentru acceptanta lucrari.
– Comunica direct catre superiori starea lucrarii dar si problemele identificate.
– Asigura calitatea lucrarilor executate si respecta termenele prevazute;
4. Agent Vanzari – munca de teren / persoane juridice
Candidatul ideal:
– experienta anterioara in vanzari nu este obligatorie, dar reprezinta un avantaj;
– cunostinte in domeniul telecomunicatiilor reprezinta un avantaj;
– abilitati de comunicare, negociere si persuasiune;
– cunoasterea unei limbi de circulatie internationala constituie avantaj.
– permis de conducere categoria B.
Responsabilitati:
– prezentarea si promovarea serviciilor companiei catre persoane juridice;
– prospectarea pietei si identificarea de noi clienti;
– negocierea si incheierea de contracte;
– preponderent activitate de teren;
– intocmirea de rapoarte privind activitatea;
Beneficii:
– contract de munca;
– salariu fix
– comision din contractele incheiate;
– posibilitate de evolutie profesionala;
– posibilitatea de avansare rapida.
Asteptam CV-ul tau, specificand postul vizat, la adresa