INFORMATII LEGALE

Parametri de calitate

Aveti anumite drepturi de informare garantate prin lege in relatia cu Interlink Banat

Indicatorii de calitate pentru furnizarea serviciului de acces la internet conform Decizia ANCOM 1201/2011:

  1. Parametri trimestrul 1 2013
  2. Parametri trimestrul 2 2013
  3. Parametri trimestrul 3 2013
  4. Parametri trimestrul 4 2013
  5. Parametri trimestrul 1 2014
  6. Parametri trimestrul 2 2014
  7. Parametri trimestrul 3 2014

  8. Parametri trimestrul 4 2014
  9. Parametri trimestrul 1 2015
  10. Parametri trimestrul 2 2015
  11. Parametri trimestrul 3 2015
  12. Parametri trimestrul 4 2015

 

Dreptul la informare

Aveti anumite drepturi de informare garantate prin lege in relatia cu Interlink Banat

Aveti dreptul sa cereti si sa obtineti gratuit inainte de semnarea contractului o copie a Contractului-cadru si a Conditiilor generale de furnizare a serviciului. La fel si inainte de cumpararea cand puteti sa cereti si sa primiti gratuit Conditiile generale de furnizare a serviciului.

Trebuie sa vi se spuna si sa vi se dea in scris inainte de semnarea contractului trei informatii importante:

 

  • – planul tarifar ales, inclusiv valoarea lui pentru toata durata contractului, cu serviciile incluse – abonament lunar (cu minute, incluse), extraoptiuni, conectare/instalare etc., plus telefon (daca e cazul), cu toate taxele incluse;
  • – ce tarife se aplica si in ce conditii se folosesc minutele incluse;
  • – durata minima a contractului  si taxele pe care trebuie sa le platiti daca renuntati la contract inainte de termen.

Fiti atenti atunci cand semnati contractul! Verificati mai ales urmatoarele:

  1. – ce tarife se aplica si in ce conditii;
  2. – in cat timp veti fi conectat;
  3. – cum puteti anunta o defectiune si in ce termen se remediaza;
  4. – taxele pe care trebuie sa le platiti daca renuntati la contract inainte de termen;
  5. – in ce conditii vi se poate suspenda serviciul;
  6. – la ce despagubiri aveti dreptul daca Interlink Banat nu respecta contractul;
  7. – penalitatile pe care trebuie sa le platiti daca nu respectati contractul (de exemplu, daca nu platiti factura la termen).

Interlink Banat trebuie sa va ofere, la semnarea contractului, un exemplar tiparit al Procedurii de solutionare a reclamatiilor.

Daca oricare dintre aceste drepturi la informare va este incalcat, va puteti adresa Autoritatii Nationale pentru Administrare si Reglementare in Comunicatii (ANCOM).

Autoritatea Nationala pentru Administrare si Reglementare in Comunicatii

Str. Delea Noua nr. 2, Sector 3, 030925 Bucuresti, Romania

Numar gratuit: 0800 855 855

Telefon: 0372 845 845

Fax: 0372 845 402

E-mail: ancom@ancom.org.ro

Website: www.ancom.org.ro

 

Portabilitatea numerelor de telefon

Portabilitatea numerelor de telefon, ofera posibilitatea utilizatorilor de a pastra umarul de telefon indiferent de reteaua aleasa.

Incepand cu data de 21 Octombrie 2008 toti operatorii de telefonie fixa sau mobila  vor oferi clientilor posibilitatea de pastrare a numarului de telefon daca acestia opteaza pentru un alt operator.

 

Cererea de portare a numarului de telefon implica rezilierea contractului cu actualul furnizor,cu respectarea conditiilor contractuale.

 

Durata portarii numarului de telefon in reteaua Interlink Banat este de maxim 3 zile de la data depunerii cererii de portare.

 

Pentru mai multe detalii referitoare la portabilitate, va rugam sa accesati Portabilitate.ro sau sa contactati echipa de vanzari Interlink Banat .

 

Contract cadru

Contract de servicii de telecomunicatii si IP tranzit

Anexa 1. Locatii client

Anexa 2. Acord de asigurare a calitatii serviciului

Anexa 3. Lista persoanelor responsabile,contacte tehnice si comerciale

Anexa 4. Fisa de acceptanta

Anexa 5. Proces verbal de predare primire

 

Contract de servicii de telecomunicatii si Telefonie

Anexa 1. Anexa Tehnica

Anexa 2. Anexa Tarife Nationale

Anexa 3. Lista persoanelor responsabile,contacte tehnice si comerciale

Anexa 4. Proces verbal de predare primire

 

Reclamatii

Interlink Banat se obliga conform contractului de prestari servicii sa monitorizeze permanent serviciile clientului si sa asigure un program de asistenta tehnica permanent, 24 de ore din 24 de ore/zi, 7 zile pe saptamana.In cazul in care clientul se confrunta cu o Intrerupere/Discontinuitate a Serviciilor, acesta va anunta NOC Interlink Banat  la unul din numerele de telefon sau adresa de email prevazute in contractul de servicii.

 

In cazul in care clientul nu este multumit de solutia data reclamatiei acestuia sau in situatia in care litigiul astfel creat nu se rezolva pe cale amiabila, aveti posibilitatea de a va adresa Autoritatii Nationale pentru Administrare si Reglementare in Comunicatii sau sa va adresati instantelor competente.
Pentru detalii referitoare la procedura de solutionare a reclamatiilor si procedura de masurare si gestionare trafic, va rugam accesati urmatoarele documente:

Procedura de solutionare a reclamatiilor

Procedura de masurare si gestionare trafic